- Allegrowicze kupili tyle zabawek co liczba mieszkańców woj. warmińsko- mazurskiego. Najchętniej kupowane zabawki to klocki lego, lalki Barbie, maskotki interaktywne m.in. Zhu Zhu Pets, autka Cars [pojazdy z bajek] oraz zdalnie sterowane samochody, helikoptery i samoloty.
- Użytkownicy kupili tyle książek, że starczyłoby na obdarowanie wszystkich mieszkańców Gdańska. Albo jakby położyć jedną na drugą (zakładając, że średnia grubość książki to 3cm) wieża z nich ułożona byłaby prawie 2 razy wyższa niż Mount Everest. Najchętniej kupowane książki: Danuta Wałęsa „Marzenia i tajemnice”, Walter Isaacson „Steve Jobs”, Szymon Hołownia, Marcin Prokop „Bóg, kasa i rock`n`roll”.
- Użytkownicy kupili ponad 15 tys. litrów perfum, co starczyłoby na wypełnienie i kąpiel w ogrodowym basenie. W tym sezonie świątecznym Allegrowicze najchętniej kupowali perfumy marek: Avon, Calvin Klein, Chanel, Hugo Boss oraz Armani.
- Użytkownicy kupili tyle gier na konsole, że starczyłoby na obdarowanie każdej osoby, która brała udział w tegorocznej zabawie sylwestrowej na Placu Konstytucji w Warszawie. Najchętniej kupowane gry to Uncharted 3, Battlefield 3 oraz FIFA 12.
- Allegrowicze kupili tyle płyt CD, że mogliby obdarować wszystkich mieszkańców Gorzowa lub zrobić łańcuch o długości 15 km. Najchętniej kupowane płyty to Kazik na żywo „Bar La Curva/Plamy na Słońcu”, HuczuHucz „ Po Tej Stronie Raju”, „Hospicjum Puck – Kolędy śpiewane przez dzieci” oraz Adele „21”.
- Użytkownicy kupili odtwarzacze mp3 i mp4 o łącznej pojemności 810 tys. GB, na której zmieści się prawie 1, 2 mln płyt CD. Najchętniej kupowane marki odtwarzaczy mp3 i mp4 to Apple, SanDisk i Pentagram.
Ponadto Użytkownicy kupili:
- 149 tys. kompletów lampek choinkowych
- ponad 67 tys. gier towarzyskich
- 28 tys. laptopów i 17 tys. tabletów . Allegrowicze najchętniej kupowali laptopy marek Asus, Dell oraz HP Compaq, a tabletów Apple iPad, Samsung i IBM Lenovo
- ponad 4 tys. telewizorów LCD. Najpopularniejsze marki to: Samsung, LG i Sony.
Link do strony artykułu: https://wm4.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/podsumowanie-sezonu-swiatecznego-w-serwisie-allegro